Termeni și condiții
1.Părțile Contractante
1.1.
SC HEXEN CRAFTS SRL, cu sediul social în
Romania, jud. Iași, mun. Iași, str. Lascăr Catargi, nr. 43, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J22/1160/2023, CUI RO4795884, atribut fiscal RO, reprezentat de dl. Cezar Lica – Administrator, operatorul platformei
www.hexen.ro în calitate de
Prestator.
și
Clientul, utilizatorul platformei
hexen.ro și a tuturor serviciilor oferite prin intermediul acesteia au agreat următoarele:
Acesta reprezintă contractul propus de
Prestator și trebuie acceptat înainte de comandarea oricărui serviciu oferit de
Prestator. Orice comandă confirmată de
Client, prin bifarea căsuței
"Sunt de acord cu termenii și condițiile", reprezintă o acceptare din partea
Clientului a ofertei
Prestatorului, în condițiile stipulate de art. 9 din Legea comerțului electronic 365/2002. Bifarea căsuței reprezintă o semnatură electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnătură olografă.
Definiții:
hexen.ro: site-ul de internet, precum și ansamblul serviciilor accesibile pe acest site web sau pe subdomeniile acestuia.
Serviciu: serviciile puse la dispoziție de
Prestator prin intermediul site-ului www.hexen.ro, sub forma unui abonament lunar.
Client: persoana juridică care face o comandă pe site-ul www.hexen.ro sau se inregistrează ca utilizator.
Comanda: comanda de achiziționare a unuia sau mai multor servicii afișate pe site-ul www.hexen.ro, realizată de un client care își dorește să beneficieze de acel/acele servicii.
Vizitator: persoana fizică care vizitează website-ul www.hexen.ro, fără a achiziționa servicii sau a plasa o comandă.
2. Obiectul și acceptarea prezentului Contract de prestări servicii
2.1.
Prezentul Contract de prestări servicii este aplicabil tuturor comenzilor sau conturilor realizate prin intermediul www.hexen.ro.
Clientul se obligă să ia la cunoștință de aceste condiții înainte de a realiza o comandă sau de a-și deschide un cont. Toate comenzile și deschiderea contului implică acceptarea de către Client a tuturor acestor condiții de prestări servicii. Acceptarea prezentului contract de către client se face prin bifarea căsuței „Sunt de acord cu termenii și condițiile”.
2.2.
Prestatorul Își rezervă dreptul de a modifica prezentele condiții de prestări servicii în orice moment. Versiunea aplicabilă unei comenzi realizate este aceea în vigoare pe www.hexen.ro la momentul la care s-a plasat comanda de către client.
2.3.
Serviciile pot fi accesate de pe o serie de interfete precum: aplicații desktop ce se instalează pe sisteme de operare Windows, Mac și Linux, aplicații iOS și Android și web browser.
2.4.
Lista prețurilor serviciilor se oferă de un reprezentant al
Prestatorului prin email sau telefonic. Prețul se va stabili de către
Prestator în funcție de necesitățile
Clientului și de perioada pe care se achită serviciul. Plata serviciilor de către Client reprezintă acceptarea de către acesta a prețului oferit de
Prestator.
2.5.
Prin încheierea contractului,
Clientul înțelege și confirmă faptul că alți utilizatori (firme) cu care
Clientul a tranzacționat în platforma hexen.ro vor fi conștienți de faptul că firma
Clientului utilizează serviciul hexen.ro.
3. Durata contractului
3.1.
Prezentul contract se încheie pe o perioadă nedeterminată începând de la data confirmării comenzii , iar obligațiile părților intră în vigoare de la această dată.
3.2.
Imediat ce se efectuează plata tipului de abonament ales,
Clientul va avea acces la serviciile incluse în pachetul abonamentului din momentul confirmării plății de către
Prestator. Anularea comenzii se poate efectua până în momentul efectuării plății. Orice erori survenite la comanda făcută de Client pot fi corectate până în momentul confirmării plății de către
Prestator printr-un email trimis la adresa de email specificată de
Prestator, de luni până vineri între orele 09:00 și 18:00.
3.3.
În cazul în care
Clientul nu notifică renunțarea la abonamentul ales cu minim 30 de zile calendaristice înainte de expirarea termenului de valabilitate a abonamentului, în fiecare lună abonamentul se va prelungi automat fără nicio formalitate.
3.4.
În cazul în care
Clientul dorește modificarea tipului de abonament ales pe parcursul perioadei în care este activ un abonament anterior ales, acest lucru este posibil – schimbarea intrând în vigoare în termen de 5 zile lucrătoare de la efectuarea plății diferenței, în cazul upgrade-ului unui pachet, iar în cazul downgrade-ului unui pachet, intră în vigoare după ce expiră perioada pentru care
Clientul a plătit deja și efectuează o nouă plată, pentru un pachet mai mic.
3.5.
Prestatorul oferă posibilitatea de a testa gratuit serviciile hexen.ro pe o perioadă de 30 de zile. După expirarea acestei perioade,
Clientul poate să opteze pentru un abonament. În cazul în care nu mai dorește continuarea serviciilor, accesul va fi întrerupt definitiv.
3.6.
Contul
Clientului va fi șters automat după maxim 2 ani de la expirarea abonamentului sau în cazul în care
Clientul nu a continuat cu un abonament plătit, după maxim 2 ani de la expirarea perioadei de probă.
4. Valoarea contractului și efectuarea plății
4.1.
Pentru serviciile prestate,
Clientul va achita
Prestatorului contravaloarea abonamentului, prevăzută în momentul finalizării comenzii.
4.2.
Prestatorul va trimite notificări de plată regulate în conformitate cu tipul de abonament ales.
5. Descărcarea, instalarea și utilizarea aplicațiilor furnizate de hexen.ro
5.1.
Prin documentul de față,
Termeni și condiții de utilizare, precum și prin Acordul de licență al aplicațiilor furnizate de hexen.ro, care se găsește în kitul de instalare,
Prestatorul va acorda Beneficiarului și numai acestuia licența ne-exclusivă pentru utilizarea produselor achizitionate de la
Prestator sau a altor bunuri și servicii, și numai în urma plății și a comenzii pentru produsele oferite contra-cost.
5.2.
Aplicațiile nu pot fi transferate, vândute, cedate, sublicențiate, indiferent prin ce mijloace sau pus la dispoziția unei alte părți, fără a avea, în prealabil, acordul scris al
Prestatorului.
5.3.
Folosirea aplicațiilor furnizxate de
Prestator trebuie să fie conformă cu prevederile Acordului de licență. Licența pentru versiunea plătită a aplicațiilor este valabilă pe durata contractului.
5.4.
Rămâne însă la latitudinea
Prestatorului dacă trecerea la o versiune mai nouă a aplicațiilor este gratuită sau contra-cost, fiecare nouă versiune constituindu-se într-un produs de sine stătător.
6. Disponibilitatea serviciilor afisate
6.1 Oferta Prestatorului cu privire la servicii și pretul acestora este valabila atâta vreme cât este afișată pe www.hexen.ro. Prestatorul își va îndeplini obligațiile contractuale imediat ce Clientul va efectua plata aferentă serviciului contractat.
6.2.
Orice modificări ale tarifelor sau cu privire la disponibilitatea serviciilor vor fi comunicate prin email la adresa de contact declarată de Clientul. Serviciile de mentenanță ale aplicației sunt anunțate prin intermediul aplicației sau prin email.
6.3.
Clientul este responsabil cu actualizarea datelor de contact imediat ce intervin schimbări. Prestatorul nu își asumă responsabilitatea în cazul în care intervin prejudicii sau pagube de orice natură din cauza imposibilității de a accesa adresa de e-mail declarată de către Client.
6.4.
Accesul la serviciile oferite de Prestator este posibil până la renunțarea la serviciu , indiferent de progresul tehnologic sau modificări, cu excepția cazului în care Clientul nu își mai platește abonamentul. Acest acces cuprinde și actualizări legislative pentru serviciile disponibile, cât și asistență pe întreaga perioadă de desfășurare a prezentului contract.
6.5.
Prestatorul depune toate eforturile pentru a oferi permanent accesul la serviciile oferite, dar nu poate garanta disponibilitatea serviciului decat în masura de 99.5%. Perioada de disponibilitate nu include perioadele de mentenanță anunțate în prealabil prin email sau în cadrul serviciului, însă include acele perioade de mentenanță neanunțate. Ca atare, având în vedere dependența serviciilor oferite de accesul la Internet, posibilele limitări tehnice și de sistem ce pot apărea, Prestatorul își asumă o obligație de diligență în ceea ce privește disponibilitatea serviciilor conform procentului de mai sus. Dacă Clientul nu a putut accesa serviciul din motive imputabile Prestatorului pentru o perioada mai mare decat cea mentionata mai sus, acesta poate cere rambursarea proporțională a abonamentului plătit pentru perioada în care serviciul nu a fost disponibil.
6.6.
În condițiile în care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile Prestatorului, Clientul își poate exporta datele În condițiile în care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile Clientului (neplată, încalcarea acestui contract etc.), Prestatorul se va strădui, fără a garanta însă, să ofere Clientului acces pentru a își exporta datele . Prestatorul nu își poate asuma vreo obligație legată de modul cum aceste date pot fi încărcate în alte sisteme informatice.
7. Drepturile și obligațiile părților
7.1. Drepturile și obligațiile Clientului
7.1.1.
Clientul este unicul responsabil pentru întreg conținutul existent în contul său sau pentru orice încălcare a legii sau a drepturilor unei terțe persoane, inclusiv pentru încheierea, desfășurarea și încetarea contractelor sale de prestare de servicii cu persoanele juridice.
7.1.2.
Clientul se obligă să foloseasca serviciile oferite de Prestator în deplină legalitate și cunoscând dispozițiile legale în vigoare cu privire la activitatea pe care o desfășoară.
7.1.3.
Clientul se obligă să respecte în totalitate prevederile legate de drepturile de autor și protecția datelor cu caracter personal în ceea ce privește datele introduse în sistem.
7.1.4.
Clientul își asumă întreaga răspundere pentru crearea, personalizarea, administrarea, gestionarea, acuratețea și legalitatea documentelor emise și a fișierelor trimise, prelucrate sau salvate cu ajutorul serviciilor oferite.
7.1.5.
Clientul va procesa datele cu caracter personal conform prevederilor legale în vigoare și are obligația de a respecta legislația în acest domeniu, iar Prestatorul nu poate fi făcut responsabil pentru niciun fel de prejudicii sau încălcări ale drepturilor terțelor persoane.
7.1.6.
Înțelege și este de acord cu Termenii și condițiile.
7.2. Drepturile și obligațiile Prestatorului
7.2.1.
Prestatorul asigură:
- asistență de luni până vineri între orele 09:00 – 18:00 pentru probleme legate strict de aplicații.
- backup al datelor, conectarea la sistem printr-un protocol sigur de comunicare (https), sincronizarea datelor din contul de utilizator în așa fel încât să fie disponibile de pe dispozitivul unde au fost instalate aplicațiile, de oriunde, prin accesul la Internet, pentru anumite servicii. Serviciile oferite nu functioneaza sau functioneaza în mod limitat în varianta offline.
7.2.2.
www.hexen.ro acționează ca un găzduitor pentru conținutul adăugat de Client, în condițiile Legii 365/2002 privind comerțul electronic. În același timp, în cazul anumitor servicii, o parte limitată de date sunt stocate și pe calculatoarele Clientului. În schimb, datele nu sunt pastrate în browser sau pe mobil. Prestatorul nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la contul de utilizator sau pentru activitati ce pot compromite contul Clientului. În cazul în care Prestatorul primește o notificare cu privire la existenta unor servicii cu o aparență nelegală realizata de către Client, își rezervă dreptul de a suspenda contul de utilizator sau bloca accesul la acesta.
7.2.3.
Prestatorul nu monitorizează și nu exercită nici un control asupra datelor și documentelor Clientului.
7.2.4.
Prestatorul oferă un drept de utilizare (licenta) neexclusivă și nelimitată în timp pe perioada abonamentului, pentru folosirea serviciilor oferite.
7.2.5.
În cazul în care uptime-ul este sub 99.5% vom oferi despăgubiri procentuale din valoarea abonamentului conform articolului 6.5.
7.2.6
Prestatorul are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale și de a le face publice în mod agregat.
8. Înregistrare, parole și responsabilități
8.1.
Înregistrarea unui cont se face în mod gratuit. Prestatorul recomandă utilizatorilor înregistrați să nu dezvăluie nimănui parolele de acces.
8.2.
Din păcate, nicio transmisie de date prin intermediul internetului nu poate fi garantată a fi 100% sigură. În consecință, în ciuda eforturilor noastre de a va proteja informația și de a folosi protocoale securizate de transmitere a informației (https), Prestatorul nu poate asigura sau garanta securitatea informațiilor transmise de Client către Prestator. Așadar, orice informație trimisă către Prestator se va face pe riscul Clientului.
8.3.
Orice acces neautorizat la elementele nepublice ale site-ul www.hexen.ro sau accesul altor persoane în afara celor autorizate la un cont furnizat de Prestator reprezintă infracțiunea de acces fără drept la un sistem informatic și va fi sancționată conform legislației române în vigoare.
9. Raspunderea contractuală
9.1.
Clientul garantează datele introduse și poartă întreaga responsabilitate pentru felul și scopul în care utilizează serviciile puse la dispoziție de Prestator precum și pentru felul în care configurează sistemul de utilizatori ce au acces la contul Clientului și comportamentul acestora.
9.2.
Clientul este singurul responsabil cu privire la introducerea informațiilor într-un mod corect și complet, precum și cu păstrarea acurateții informațiilor sau a actualizării lor.
9.3.
Prestatorul nu poate fi ținut răspunzător în cazul în care Clientul se folosește de aplicațiile și serviciile puse la dispoziție în scopuri ilegale sau imorale.
9.4.
Clientul este de acord că este singurul responsabil și va despăgubi Prestatorul pentru orice pagubă, costuri sau limitări de profit care apar ca urmare a oricăror acțiuni frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul document, Clientul întelege și accepta faptul că Prestatorul va transmite datele acestuia către organele de ancheta, în cazul în care legea îl obligă să facă acest lucru.
9.5.
Deși în fiecare moment face eforturi în vederea asigurării calității și corectitudinii mesajelor publicate în site, Prestatorul nu poate garanta, expres sau implicit, în privința conținutului, a software-ului ori a produselor și serviciilor publicate sub egida sa. Prestatorul nu își asumă răspunderea, în nici o situație, pentru nici o daună sau eroare pricinuită direct sau indirect, pentru nici o lipsă de profit directă sau indirectă (incluzând, dar fără a se limita la această enumerare: daune pentru pierderea profitului, întreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizării sau a întreruperii utilizării ori a lipsei regularității informațiilor și serviciilor furnizate de site.
9.6.
Clientul este singurul responsabil cu privire la verificarea, introducerea informațiilor într-un mod corect și complet, precum și cu adaugarea, păstrarea acurateții informațiilor sau a actualizării lor.
10. Încetarea contractului
10.1.
Prezentul contract încetează în următoarele cazuri:
- părțile convin de comun acord încetarea contractului;
- neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă repetată a obligațiilor contractuale de către una din parți;
- decizia unilaterală a uneia dintre părți, transmisă în scris celeilalte parti; recepția notificării de încetare trebuie să aiba loc cu minimum
30 zile calendaristice înainte de data stabilită pentru încetarea colaborării;
- în caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragerea autorizației de funcționare a unuia din contractanți, caz în care părțile vor fi ținute a îndestula datoriile uneia către alta, datorii rezultate pâna la momentul intervenției cauzei de dispariție.
11. Exonerarea de răspundere
11.1.
Prestatorul nu va răspunde pentru niciun prejudiciu material sau moral, orice pagubă sau costuri ce pot interveni din întarzierea plaților ce sunt în sarcina Clientului, precum și încalcarea de către acesta a oricaror obligații legale dacă nu sunt din vina Prestatorului.
12. Confidențialitate
12.1.
Nici una din Parțile contractante nu are dreptul, fără acordul scris prealabil al celeilalte Părți:
- de a face cunoscută orice informație confidențială unei terțe părți, în afara acelor persoane implicate în derularea și executarea contractului;
- de a utiliza orice informație confidențială sau la care are acces în perioada de derulare a contractului, în alt scop decât acela de a-și executa obligațiile asumate. Toate informațiile confidențiale trebuie marcate ca atare de partea care le invocă a fi confidențiale.
12.2.
Restricția prevazută anterior nu va fi aplicabilă dacă:
- informația era cunoscută părții contractante înainte ca ea să fi fost primită în executarea prezentului contract;
- informația era accesibilă publicului;
- partea în cauză a fost obligată în conformitate cu dispozițiile legale să dezvăluie informațiile în cauză.
13. Forța majoră
13.1.
Forța majoră exonereaza de răspundere părțile, în cazul neexecutarii parțiale sau totale a obligațiilor asumate prin prezentul contract. Prin forța majoră se înțelege un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, apărut după încheierea contractului și care împiedică părțile să execute total sau parțial obligațiile asumate.
13.2.
Partea care invocă forța majoră are obligația să o aducă la cunoștința celeilalte părți, în scris, în maximum 5 zile de la apariție.
13.3.
Partea care invocă forța majoră are obligația să o aducă la cunoștința celeilalte părți încetarea cauzei acesteia în maximum 15 zile de la încetare.
13.4.
Dacă aceste împrejurări și consecințele lor durează mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunța la executarea contractului pe mai departe. În acest caz, nici una din părți nu are dreptul de a cere despăgubiri de la cealaltă parte, dar ele au îndatorirea de a-și onora toate obligațiile până la aceasta dată.
14. Legea guvernantă
14.1. Drepturile și obligațiile părților impuse de prezentul contract, precum și toate efectele juridice pe care acesta le produce vor fi interpretate și guvernate de legea română în vigoare.
14.2. Orice litigiu care are ca obiect acest acord va fi soluționat pe cale amiabilă, iar în cazul în care soluționarea amiabilă nu este posibilă va fi adus spre solutionare în fața unui arbitru. În condițiile în care părțile nu cad de acord asupra numirii unui arbitru în termen de 15 zile de la notificarea litigiului, competența va reveni instanțelor românești de la sediul Prestatorului.
15. Dispoziții finale
15.1.
Părțile declară că au negociat toate clauzele prezentului contract și acestea sunt acceptate în mod expres prin semnarea contractului, orice întelegere anterioară neproducând efecte juridice între acestea.
15.2.
Prestatorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic acești termeni. În astfel de cazuri, vom informa Clientul în avans, prin postarea acestei politici pe website cu 15 de zile înainte de intrarea sa în vigoare, motiv pentru care rugăm Clientul să verifice periodic conținutul acestui document.
15.3.
Orice notificare către Prestator trebuie trimisă electronic la adresele de email contact@hexen.ro și salut@hexen.ro. În cazul notificărilor trimise de terți, aceștia trebuie să înțeleagă că Prestatorul are exclusiv un rol de furnizare de servicii tehnice de suport pentru Clienți și este un terț față de orice contract între terți și Clienți.
Prezentul contract este disponibil la adresa https://www.hexen.ro/tc